vrijdag 17 augustus 2007

1e stukkie

Nou mijn allereerste blog notitie.
Ik zit op dit moment op mijn hotelkamer in Polen. Het is 2,5 uur voor de wedstrijd tegen Polen.
Jeroen, mijn kamergenoot, ligt te slapen, dus ik hou het maar even kort.
Ondertussen hebben we 2 wedstrijden gespeeld hier (3-1 servie gewonnen en 2-3 slowakije verloren) Het was nog niet een super niveau, maar er wordt aan gewerkt. Ik zelf ben voorlopig nog druk met rondjes rennen langs de kant. Hopelijk komt daar snel verandering in. Maar vandaag weer een andere sporthal, dus in ieder geval ook weer wat anders om naar te kijken. Gelukkig gister nog even een setje gespeeld, helaas niet gewonnen. En wat mijn niveau betreft, de service kon een stuk beter en de rest viel op zich wel mee. Oh en het mooiste blokpunt uit mijn carriere: pass van onze kant over het net, slowaakse middenman wil in 1 keer slaan en ik storm vanaf de 3 meter naar het net en spring met mijn handen (ter zelfbescherming, dat wel) naar voren op hem af.. En als ik weer kijk hoe het afgelopen is.....ligt de bal bij hun op de grond. Netjes toch. Na afloop van dit toernooi kan je bij mij een masterclass mazzel blok volgen.
Ok ook maar even ogen dicht en wie weet wat er straks tegen de Polen gebeurd.

Geen opmerkingen: