zondag 14 oktober 2007

Internet

Ja internet lenen van de buren lijkt een slim idee, maar als je geen verbinding hebt, kun je dus niet gaan klagen.
Eerst maar even een korte update. We zijn 4 dagen naar Albanie geweest. Had te maken met beschikbare vluchten. Dus een dag te vroeg eigenlijk. Enne er was echt helemaal niets te doen. Op donderdag vertrokken, bijna de hele dag gereisd. Vrijdag ook niet veel gedaan behalve trainen, onze coach houdt van vaak trainen (ook van veel schreeuwen, maar dat terzijde). Zaterdag ook weer getraind voor de wedstrijd en dan niet een rustig uurtje pass en serve, maar gewoon behoorlijke training. De wedstrijd was beter dan de vorige, met name omdat de tegenstander iets beter speelde. Maar het werd alsnog 3-0. Wat ons in de volgende ronde plaatst tegen Fenerbace. Daar spelen op het moment een diagonaal uit Venezuela, een passer-loper uit Kroatie en een passer-loper uit Servie genaamd Grbic. Goed team dus. Ook in de competitie hebben ze nog niet verloren.
Wij hebben in de competitie inmiddels 3 wedstrijden gespeeld. Allemaal 3-0, maar nog geen zware tegenstanders, dus deze week wordt een belangrijke. Want op zaterdag Fenerbace en op woensdag Ziraat, ook een team dat tot de sub-top behoord.
Ons spel is nog wat wisselvallig, ook dat van mij trouwens, want moet nog wat afstemming vinden met de spelverdeler. Gaat wel steeds beter trouwens, maar we trainen er niet echt veel op, wat ik wel jammer vind.
De wedstrijd vandaag ging het al redelijk, alhoewel het nog wat geforceerd voelt. Maar zowel de spelverdeler (Ulas) als ik hebben er wel een goed gevoel over.
Het was de laatste 3 dagen Bayram. Dat is de afsluiting van de Ramazan. M.a.w dan kunnen ze weer los na een maand vasten.
Ik zag trouwens nog een leuk interview met Afelay van psv. Dat het zwaar is, maar dat ze 's ochtends goed eten en dan.....
Uhuh, no way dus he. Die jongens eten de hele dag door hoor. Regels zijn redelijk soepel volgens mij en anders trekken ze het ook echt niet 2x trainen zonder te eten. Nou ja misschien voetballers wel, die trainen niet zo hard geloof ik ;-)
Ok we zijn weer bij denk ik, dus kan eens gaan proberen een film te downloaden.

1 opmerking:

Hans zei

Jairo,
Leuk, kom ik al google-end jouw weblog tegen. Leuk om te lezen dat het je goed gaat! Ik sprak gisteren je moeder bij de super. Zij wist me te vertellen dat je een gele kaart had gepakt... Je pa wist weer dat dit de tweede in je cariére was (de eerste was in je landstede-tijd). Ik begrijp dat het een druk bestaan is daar in Turkije. Enig idee wanneer je weer in het vliegtuig naar Nederland stapt? Wanneer je dan nog een balletje wilt slaan in Aalten ben je altijd welkom!
Het beste gewenst en veel succes!!

Groeten, Hans