woensdag 9 januari 2008

Nieuw jaar

Ok als eerste iedereen een gelukkig en gezond 2008 toegewenst. Wij (het team) en ik hebben de laatste tijd niet veel gedaan. Met oud&nieuw naar Nederland geweest. Ondertussen via Izmir (waar ik een all star wedstrijd tegen het Turks nationale team had) weer naar Ankara gevlogen. Wedstrijd verloren overigens. Aantal spelers die nooit samen hebben gespeeld, die 2 weken niets gedaan hebben en die niet samen getraind hebben..kwamen ondanks dat toch nog aardig dicht in de buurt. Tenminste.... Ok het was erg slecht, maar wel lol gehad.
Hier in Ankara is het trouwens begonnen met sneeuwen, dus het is een beetje een bende buiten. Maar heeft ook wel weer wat.
We zijn net weer begonnen met trainen. Was een paar dagen een beetje ziek, maar nu gaat het weer de goede kant op. Ook het volleyballen gaat beter. De eerste training was namelijk niet echt... Maar vandaag een oefenwedstrijd gespeeld enne viel me helemaal niet tegen.
Ik wilde trouwens iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn gastenboek en mail e.d
Oh en heb er inmiddels wat foto's van Ankara bijgezet.
Zodra er hier weer wat te beleven is zal ik het vermelden. En verder veel succes voor de jongens van oranje, die vandaag gelukkig gewonnen hebben. Erg leuke wedstrijd om te zien en Beijing ligt nog steeds in het verschiet. Dus ff Spanje verslaan zou ik zeggen.

Geen opmerkingen: