zaterdag 5 april 2008

Weer 1e

Zo was ik weer.. Ok korte update. De nr's 2 t/m 4. We begonnen met de kampioen van vorig jaar. En 3/1 gewonnen. Redelijk gespeeld, pa en ma op de tribune, dus natuurlijk hardstikke zenuwachtig. Maar toch gewonnen. Iedereen happy, want schijnt dat de laatste 7 wedstrijden verloren zijn gegaan. Maar wij waren op de goede weg. Goed.. volgende probleem, nr 4.. eh niet zo best.. 3/2 gewonnen. Collectief falen. echt iedereen was slecht. Verschil tussen de turken en nou ja mezelf en Mark (onze duitser) is dat we nog proberen te spelen.. Maar eh ja ontkom er niet aan lichtelijk kritisch te zijn. Het eh werd een beetje chaos.. Enne da´s niet bepaald mijn sterkste kant. Maar wen er behoorlijk aan. Maar we hebben dus een punt verspeeld. En we stonden er 3 voor op de nr 2. Met een beter gemiddelde. Dus ja nu moesten we nog 2 sets winnen ook om 1e te blijven.
One week later. nr 2 uit. Verliezen we 3-1. Ja echt.. En nu ga ik denk ik geen vrienden maken, maar echt, serieus een sterk staaltje van vaag coachen. Niet dat de spelers er niets aan konden doen, maar ik heb de term sabotage (wat betreft het coachen) een paar maal op de tribune horen vallen. Dus na afloop iedereen behoorlijk.... precies. Wij dus 2e... vandaag laatste wedstrijd.
Wij tegen 8.. 3-0 gewonnen. Iedereen eindelijk overtuigd van het feit dat een systeem toch best handig is. Dus eigenlijk best lekker gespeeld. we hebben erg veel geblokkeerd. Was ik wel tevreden over. En de nieuwe nr 1 moets tegen 7. Verliezen ze met 3-1. Naja....... wij weer 1e. relax. spelen nu namelijk tegen een team uit ankara. scheelt weer 5 uur in de bus. Over anderhalve week beginnen de play-off's.. Ben benieuwd hoe dat afloopt.. groeten uit Ankara. P.s succes met het weer in nedeland. Gaat hier de goede kant op. Binnen kort maar eens op mijn balkon de zon benutten.. Beetje bruin worden, eh bruiner worden enz..

1 opmerking:

Patricia zei

hoi, kampioen. Gefeliciteerd en wat gaaf dat je ouders erbij waren. Dat is top. Fijn dat je je draai gevonden heb hoewel er altijd wel iets is. Maar dat wet je, dat is overal. Ik hoop je in de komende periode weer een te zien/spreken. Lekker effe kleppen over...... Het weer is hier nu ook aan het opklaren en ziet er voor de komende dagen goed uit. (voor zover 15 graden al lekker kan zijn). De groeten vanuit Alphen ad Rijn.
Patrica