zondag 30 september 2007

1e wedstrijd

Het is zondag en we hebben onze eerste europacup wedstrijd erop zitten. 3-0 gewonnen. Ik heb de 1e set gespeeld, die we dik wonnen. Dus 2e set werd er gewisseld. De 3e set ben ik weer begonnen, tot we 16-4 voor stonden. Daarna werd weer het hele team gewisseld. Ons spel was redelijk goed. Zelf weer eens 100% gescoord, maar lijkt beter dan het was hoor, want volgens mij hebben ze in Albanie (waar onze tegenstander vandaan komt) nog niet echt door wat nou de bedoeling is. Zelden zo'n slecht team gezien. Maar soms hadden ze ineens een helder moment, dus concentratie was wel belangrijk. Maar goed 3-0 dus alle Turken happy. Onze 3e middenspeler kreeg stomtoevallig een blok onder zijn voeten, dus die werd behoorlijk uitgelachen. Het ergste is dat we nog naar Albanie moeten reizen voor de return.
Ben inmiddels redelijk gesetteld hier. Lekker warm, 25 graden gok ik, mmm misschien ook nog een paar graden warmer ;-).
Mijn appartement is prima, woonkamer, 3 slaapkamers, badkamer, redelijk grote keuken, 2 balkon's en een extra toilet.
Mijn straat is echt relax, woon 30 m van een grote supermarkt. En voor de rest zitten er een paar banken, restaurants, tig winkels om de hoek. Allemaal op 2 min lopen. Oh en heel belangrijk: er is een starbucks op 2,5 min lopen. Ook een McDonald's trouwens, maar ben er nog niet zo'n fan van.
The place to be is Arjantine Caddesi. Goede restaurants, goede eh ..... eigenlijk alles. 'T is nu ramadan, dus redelijk rustig, maar de restaurants hier zijn super. (voor de nationaal team jongens: als we hier gegeten hadden, was er niemand ziek geworden ;-) )
Denk trouwens dat een aantal spelers het wel leuk hadden gevonden, want onze min of meer stam kroeg (Ivy), wordt verder alleen bezocht door mensen met ferrari's enz.. Wij komen eigenlijk als enige lopend en in onze trainingskloffie. Behoorlijk contrast met het andere gedeelte van Ankara. Beetje zien en gezien worden geloof ik. Schijnt in de winter trouwens best grappig te zijn, want Ivy ligt bijna bovenaan Arjantine en dit is echt een hele steile weg. M.a.w sneeuw en dus glijdende alles, maar voornamelijk auto's. En die Turken rijden toch al als gekken, dus ben benieuwd. Morgen alleen krachttraining in de ochtend, dus zal eens kijken of we de stad kunnen bezichtigen. Even een nieuwe foto, van mijn uitzicht. Hoop dattie duidelijk is en als iemand meerdere foto's wil zien, laat dan maar even berichtje achter. Nu even naar mijn amerikaanse teammate. Playstation 3 en een beamer, dus films en spelletjes op een 2 bij 3 scherm..

Geen opmerkingen: