zondag 2 september 2007

Frankrijk en EK

Inmiddels is het zondag 2 september. Morgen vertrekken we naar St. Petersburg en donderdag is de eerste wedstrijd van het EK. Gister zijn we na de laatste wedstrijd in Frankrijk, naar huis gereden. Dat duurde gelukkig maar 4,5 uur (enne we reden door zal ik maar zeggen). Het toernooi wat we in Franrijk speelden, had wat resultaat wel wat beter gekund. Jaja is waarschijnlijk een understatement, Maar Marko Klok had een nieuwe strijdkreet: positivisme. Dus hierbij.. En mijn complimenten aan Marko, want hij speelde erg sterk.
Wat mezelf betreft, heb ik mijn eerste wedstijd weer gespeeld, sinds ik boven op Nico ben geland. Het gaat gelukkig weer wat beter. Vastgetaped en wel, met brace om, de schoenveters strak aan en vol goede moed, ben ik eraan begonnen. En ik moet zeggen... het was geen top wedstrijd van me of zo, maar het voelde tenminste weer alsof het ergens over ging. De anderhalve week daarvoor was nou niet echt fijn, dus ben blij dat de enkel weer wat soepeler ging. Helaas ging ons spel, met name in de 1e set nou niet echt denderend (zeker weten een understatement), maar we herstelden redelijk in de 2e set en hadden eigenlijk best wel mogen/moeten winnen. Dat gold zeker voor de 3e set, waarin we een 16-11 voorsprong wisten weg te geven. Nou zijn die Bulgaren ook niet slecht.. Wij staan iets van 24e op de wereldranglijst geloof ik en zij, nou ja zij ietsje hoger (paar plekkies maar hoor ze staan 7 uit mijn hoofd) Maar ja we hadden moeten en kunnen winnen iig de 3e set, dus ja. Maar goed de wetenschap dat het wel kan is in ieder geval wat.
Morgen dus richting Rusland. En donderdag de 1e wedstrijd tegen Servie.
Vandaag nog even lekker uitgeslapen, zou wel eens de laatste keer kunnen zijn in een hele lange tijd ;-( Straks spullen uitzoeken, eten en afvragen hoe ik nu weer naar schiphol zal gaan.
En morgen gaan we los.

Geen opmerkingen: