woensdag 19 september 2007

Onderweg

Ik heb even een paar dagen writersblok gehad. Veel gebeurd, moest nog veel geregeld worden en natuurlijk gepakt worden voor het komende seizoen.
Maar eerst... Na 2 weken zat het EK er voor ons op, met een 7e plek. We hebben 3 wedstrijden verloren. Van Spanje, die uiteindelijk Europees kampioen werden, van Servie die 3e werden en van Griekenland (wat uit eindelijk niet uit maakte,......................... klinkt zwak ik weet het, maar het maakte niet uit, dus he..) Dus wat dat betreft hebben we het leuk gedaan. Maar... zoals ik in het vorige stukje al vermeldde: we hebben niets. A-status, niet direct toegang tot het olympisch kwalificatie toernooi (O.K.T voor intimi) Hiermee bedoel ik dan O.K.T 1, waar we heen konden als we 1e of 2e werden. En ook O.K.T 2, waar we heen konden als we 3e t/m 6e werden. Er is ook nog ergens een O.K.T 3, maar daar komen we gezien onze stand op de wereld ranglijst geloof ik niet voor in aanmerking. Dus hoe kom je dan op de spelen? Er moet eerst een pre-olympisch kwalificatie toernooi gespeeld worden, die moet gewonnen worden. En dan kunnen we als nog naar dat O.K.T 2 en dan moet dat nog even gewonnen worden en dan kan je naar de spelen. Simpel he. Vond ik op zich ook, alleen euh, landen als Italie, Polen, Duitsland, Frankrijk........ die het niet zo goed hebben gedaan op het EK. Van die landen, zal een aantal zich ook op dat O.K.T 2 moeten plaatsen. En dat maakt het wel wat lastiger even dat toernooitje winnen ;-)
Tot zover de stand van zaken. Hoe het gaat lopen, zien we wel weer, ik ben inmiddels onderweg naar Turkije. Wat er verder met het nederlands team gaat gebeuren, weet in nu nog niet, maar zodra ik wat weet...idd staat het hier wel ergens..
Op dit moment zit ik in de lobby van een hotel in Polen, mijn nieuwe team speelt hier wat oefenwedstrijden, dus ben ik hier vanochtend maar heen gevlogen. De rest van het team komt over 2 uurtjes aan, dus nu maar even rustig een kopje koffie, nou ja cappuchino.
En volgende week live vanuit Ankara, ik ben benieuwd.

1 opmerking:

Sharine zei

Leuke site!!
Kan ik nog een beetje volgen hoe het met je gaat!!
Fijna dat je goed bent aangekomen.
Ben erg nieuwsgierig wat je eerste indrukken zijn wat betreft het team en het volleyen daar...
Hoor het wel.
Kus Sharine