zaterdag 22 september 2007

Polen

Na wat weinig slaap en 3 uur wachten, kon ik eindelijk kennis maken met mijn nieuwe team. We hadden nog wel een behoorlijke busrit voor de boeg, dus weer lang leve het reizen. Mijn team bestaat uit een Amerikaan (die er nog niet is, hij speelt nu nog met het nationaal team), een Pool, een Rus en 8 Turken. Dus lekker verschillend gezelschap. Ik kan trouwens al tellen in het Turks, dus het gaat goed haha.
We hebben 2 dagen behoorlijk getraind en hadden vandaag onze eerste oefenwedstrijd. 3-2 gewonnen. Maar het niveau was niet zo hoog, beetje wisselvallig. Zelf wel redelijk gespeeld, maar nog naar de afstemming met de spelverdeler aan het zoeken. In de praktijk betekent dit, 1 mooie bal en dan 1tje missen (de hele bal bedoel ik) jaja triest idd. Maar ben pas 2 dagen bezig he.
Heb wel een erg leuk team. De Turken zijn echt gestoord. Ze roken allemaal en serieus ook. En lopen alleen maar gein uit te halen. Wel grappig om te zien, alhoewel ik de clou soms wel mis.. En ze zijn verder heel gastvrij en leuk.
Het enige wat me irriteert is dat ik soms al in een andere taal denk. Echt raar. Maar goed, komen we ook wel overheen. De Pool en de Rus zijn ook erg relax. Ik zal de details besparen, want gaat soms echt nergens over.. Maar wel lachen ;-)

Geen opmerkingen: