maandag 10 september 2007

Nieuwe foto

De hal waar we spelen is eigenlijk een ijshockeyhal. Er zit nog een schaatshal bij in, waar ze shorttrack en kunstschaatsen. De Russen geloven in ruime bebouwing denk ik. De wegen zijn hier ook erg breed. Volgens mij kan je gewoon met 2 auto's naast elkaar in 1 baan en voor het hotel lopen 6baans wegen. Ruim dus. Ook de gebouwen trouwens. Dit hotel heeft 1200 kamers heb ik gehoord en het is een af en aan rijden van bussen/touringcars.
Dit is mijn 6e keer in Rusland. Na Ekaterineburg, een keertje Kiev/Cherkasi en 3 keer Moskou, zou je zeggen dat je er wel aan went, maar nee verbaasd me iedere keer. Wel leuk om te zien hoor. St. Petersburg is best een mooie stad, veel te zien, al zijn wij natuurlijk druk met wat anders.
Dat anders hield vandaag, naast de gebruikelijke maaltijden, 1 training in. Eerst nog een beetje over de wedstrijd na gepraat en toen getraind. Gelukkig wel, want het ging vandaag voor het eerst eigenlijk weer een beetje zoals de bedoeling is, de enkel werkt weer een beetje mee. Ik word nog wel iedere keer getaped, wat eigenlijk inhoud dat je dus behoorlijk irritant loopt maar ach doe je ff niets aan. Het springen ging gelukkig bijna weer zoals ik wil en dat is een lekker gevoel.
We hebben vanavond nog een wedstrijd bespreking gehad, want morgen is Spanje de tegenstander. Mijn vorige volgorde klopte toch. Eerst Spanje, dan Frankrijk en als laatste in deze ronde Slowakije.

Geen opmerkingen: